Reklamace

Postup při reklamaci zboží

Při zjištění nefunkčnosti výrobku nám zašlete zboží na naši adresu. Pokud je to možné v originálním obalu. Zboží zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození nebo zničení (např. u inkoustových cartridge k jejich vytečení nebo zaschnutí atd). Pokud si nejste jisti volbou vhodného obalu pro přepravu naši pracovníci vám rádi poradí.
Pro vyřízení reklamace je nutné nám telefonicky nebo e-mailem oznámit, že daný výrobek vykazuje vadu a jakým způsobem se závada projevila. Na základě těchto informací s vámi bude dohodnut postup pro vyřízení reklamace.
V případě, že reklamace bude shledána jako oprávněná a bude to možné, závadu odstraníme a zboží Vám pošleme zpět. V případě, že závadu nelze odstranit nebo toto není možné už ze samotné povahy výrobku např. spotřebního materiálu (cartridge, tonery atd ...) řešíme reklamaci zboží výměnou za nový kus.
Jako podnikatel či firma máte nárok na výměnu reklamovaného zboží za nový kus v případě, že výrobek vykazuje neopravitelnou vadu, nebo byl oprávněně 3x reklamován. Jako soukromá osoba máte v takovém případě právo žádat výměnu za nový kus nebo vrácení zaplacené částky (bez poštovného).
Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů. Pokud je to možné, snažíme se vyjít zákazníkům vstříc vyřízením reklamace v co nejkratším možném čase.
Zboží vám bude zasláno zpět bezprostředně po vyřízení reklamace. V případě nároku na vrácení peněz vás bude kontaktovat náš pracovník, který s vámi vyřeší způsob vrácení vaší platby (převodem, složenkou).
© Parrot - náplně do tiskáren